INFO

Dawno planowałam przeprowadzkę, bo mi się nie podoba mój adres blogowy. Trudno go zapamiętać a jeszcze trudniej komuś podać. Teraz będzie łatwiej:

Chciałam importować tego bloga, żeby mieć tam Wasze komentarze i wszystko, ale one się pokazują owszem, jednak bez Waszych buziek i awatarków, więc zrezygnowałam. Po prostu zacznę od nowa.
Jednak zdecydowałam, że skopiuję wpisy, żeby w nowym miejscu mieć wszystko uporządkowane. Komentarze rzeczywiście nie mają avatarów niestety.

Mam wielką nadzieję, że podążycie tam za mną:-)

Będę tu publikować jeszcze przez jakkiś czas skróty postów z nowego miejsca, żeby każdy z Was, moich obserwatorów, czytelników, klientów i zaglądaczy mógł mnie znaleźć :-)

wtorek, 14 czerwca 2011

Zestaw prezentowy





Zestaw
prezentowy

z
okazji urodzin siedmiolatka :-)

KARTECZKA
+ PUSZKA


ZDJĘCIE
NR 1 – CAŁY ZESTAW


Zestaw,
czyli:

Kartka
o wymiarach 10,5 cm (szerokość) x 21 cm (wysokość), wewnątrz
której znajduje się wkładka z życzeniami, dołączona jest także
koperta w kolorze szarym (widoczna na zdjęciu).

Puszki
o wymiarach 10 cm (średnica) x 12 cm (wysokość) z plastikowym
wieczkiem jest utrzymana w identycznej tonacji kolorystycznej, co
kartka, wewnątrz znajduje się wyściółka z karbowanej bibuły.

Puszka
będzie doskonałym opakowaniem na drobny prezent, np.:

  • słodkości,

  • pieniążki
    (może właśnie wśród cukierków?),

  • telefon
    komórkowy,

  • maskotkę,

  • ozdoby
    do włosów czy dziecięcą biżuterię,

  • wszystko
    inne cokolwiek zechcecie dać w prezencie, a zmieści się do środka
    :-)



Po rozpieczętowaniu prezentu, ewentualnie, po skonsumowaniu zawartości :-) puszkę można używać jako:

  • schowek
    na dziecięce skarby, kolekcję drobnych przedmiotów,

  • skarbonkę,

  • kubek
    na kredki, do postawienia na biurku,

  • szkatułka
    na biżuterię i ozdoby do włosów

i wszystko inne co tylko przyjdzie Jubilatom do głowy :-)


ZDJĘCIE
NR 2 - KARTKA


ZDJĘCIE
NR 3 – KARTKA - SZCZEGÓŁY

ZDJĘCIE
NR 4 – KARTKA - SZCZEGÓŁY


ZDJĘCIE
NR 5 – PUSZKA


ZDJĘCIE
NR 6 – PUSZKA - SZCZEGÓŁY

ZDJĘCIE
NR 7 – PUSZKA - SZCZEGÓŁY



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz czytam z uwagą i wielką radością.
Ślicznie dziękuję za dobre słowo i życzę dobrego dnia, a może nocy :-)

Every comment I read with care and great joy.
Lovely thank you for kind words and I wish you a good day, and maybe the night :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

POMORSKIE CRAFTUJE