INFO

Dawno planowałam przeprowadzkę, bo mi się nie podoba mój adres blogowy. Trudno go zapamiętać a jeszcze trudniej komuś podać. Teraz będzie łatwiej:

Chciałam importować tego bloga, żeby mieć tam Wasze komentarze i wszystko, ale one się pokazują owszem, jednak bez Waszych buziek i awatarków, więc zrezygnowałam. Po prostu zacznę od nowa.
Jednak zdecydowałam, że skopiuję wpisy, żeby w nowym miejscu mieć wszystko uporządkowane. Komentarze rzeczywiście nie mają avatarów niestety.

Mam wielką nadzieję, że podążycie tam za mną:-)

Będę tu publikować jeszcze przez jakkiś czas skróty postów z nowego miejsca, żeby każdy z Was, moich obserwatorów, czytelników, klientów i zaglądaczy mógł mnie znaleźć :-)

wtorek, 23 sierpnia 2011

Tort ślubny - gratulacje zamiast kwiatów


Tort weselny :-),jako forma przekazania Młodej Parzeżyczeń i pieniążkóww wyjątkowy i niepowtarzalny sposób :-)


Tort weselny jest wykonany ze styropianu.

Poszczególne piętra oddzielone są dekoracyjną krepiną. Na spodzie znajduje się serwetka, jaką zazwyczaj stosuje się pod prawdziwe ciasta. Całość jest tak wykonana, że wszystkie piętra są ze sobą ściśle powiązane, a umieszczenie wewnątrz gotówki czy innego prezentu jest dziecinnie proste. Wnętrze tortu jest puste. Jest tam miejsce na życzenia zwinięte w elegancki rulon oraz ewentualne pieniążki czy bony lub kupony totolotka.
Torcik jest w kolorze brudnej bieli, a dodatki są bardzo jasno kremowe. Kwiaty są z materiału, motylki z papieru.
Jeśli zdecydujecie się Państwo na taki sposób przekazania Małżonkom Waszych życzeń, możecie mieć pewność, że Wasza pamiątka pozostanie w pamięci, a może na półce Młodych Państwa na wiele lat. Na pewno nikt poza Wami nie pojawi się na tym weselu z czymś tak wyjątkowym :-)
Pod tortem znajduje się nóżka. "Ciasto" wygląda, jak pokryte masą śmietanową :-)"Czapeczka" na szczycie tortu przykrywa wnętrze z zawartością.Środek tylko czeka na wypełnienie :-)Po wszystkim znów nakładamy plastikowe wieczko, zawiązujemy wstążeczkę na kokardkę ściągając dość mocno i zatykamy różyczkę w otworze na samym czubku.























 Posted by Picasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz czytam z uwagą i wielką radością.
Ślicznie dziękuję za dobre słowo i życzę dobrego dnia, a może nocy :-)

Every comment I read with care and great joy.
Lovely thank you for kind words and I wish you a good day, and maybe the night :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

POMORSKIE CRAFTUJE