INFO

Dawno planowałam przeprowadzkę, bo mi się nie podoba mój adres blogowy. Trudno go zapamiętać a jeszcze trudniej komuś podać. Teraz będzie łatwiej:

Chciałam importować tego bloga, żeby mieć tam Wasze komentarze i wszystko, ale one się pokazują owszem, jednak bez Waszych buziek i awatarków, więc zrezygnowałam. Po prostu zacznę od nowa.
Jednak zdecydowałam, że skopiuję wpisy, żeby w nowym miejscu mieć wszystko uporządkowane. Komentarze rzeczywiście nie mają avatarów niestety.

Mam wielką nadzieję, że podążycie tam za mną:-)

Będę tu publikować jeszcze przez jakkiś czas skróty postów z nowego miejsca, żeby każdy z Was, moich obserwatorów, czytelników, klientów i zaglądaczy mógł mnie znaleźć :-)

wtorek, 31 stycznia 2012

Pierwsza Komunia Święta - zaproszenie KŚ-12-Z-E100...

KŚ-12-Z-E100x200 OKAZJA: Pierwsza Komunia Święta TYP: Zaproszenie ROZMIAR: Karta zaproszenia 9,6 cm x 19,6 cm Etui 10 cm x 20 cm ...

KŚ-12-Z-E100x200
OKAZJA:Pierwsza Komunia Święta
TYP:
Zaproszenie
ROZMIAR:
Karta zaproszenia 9,6 cm x 19,6 cm
Etui 10 cm x 20 cm
FORMA:
Dwuwarstwowa karta z tekstem zaproszenia na jednej stronie w idealnie dopasowanym etui, które zastępuje kopertę, kiedy wręczane jest osobiście, może być również wysłane pocztą w dodatkowej, najlepiej ochronnej (powietrznej) kopercie.
OD KOGO:
Od rodziców i dziecka przyjmującego sakrament.
DLA KOGO:
Zaproszenie zaprojektowane tak, aby można je było przekazać osobie w każdym wieku, niezależnie czy będzie to najbliższa rodzina, daleka krewna, koleżanka czy rodzice chrzestni.
RODZAJ:
Proste, delikatne, minimalistyczne, spokojne, jasne, ręcznie rysowane, ręcznie malowane, eleganckie, klasyczne.

TEKST:
W całości autorski, niesztampowy. Zapraszają rodzice dziecka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz czytam z uwagą i wielką radością.
Ślicznie dziękuję za dobre słowo i życzę dobrego dnia, a może nocy :-)

Every comment I read with care and great joy.
Lovely thank you for kind words and I wish you a good day, and maybe the night :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

POMORSKIE CRAFTUJE