INFO

Dawno planowałam przeprowadzkę, bo mi się nie podoba mój adres blogowy. Trudno go zapamiętać a jeszcze trudniej komuś podać. Teraz będzie łatwiej:

Chciałam importować tego bloga, żeby mieć tam Wasze komentarze i wszystko, ale one się pokazują owszem, jednak bez Waszych buziek i awatarków, więc zrezygnowałam. Po prostu zacznę od nowa.
Jednak zdecydowałam, że skopiuję wpisy, żeby w nowym miejscu mieć wszystko uporządkowane. Komentarze rzeczywiście nie mają avatarów niestety.

Mam wielką nadzieję, że podążycie tam za mną:-)

Będę tu publikować jeszcze przez jakkiś czas skróty postów z nowego miejsca, żeby każdy z Was, moich obserwatorów, czytelników, klientów i zaglądaczy mógł mnie znaleźć :-)

środa, 24 października 2012

93-BN-P-C6-1 Karteczka na Boże Narodzenie i wyzwanie oszczędnościowe w Scrap-ścinki

Po raz pierwszy wystartowałam w wyzwaniu :-)

Postanowiłam przystąpić do zabawy na blogu
http://scrap-scinki.blogspot.com/

i wziąć udział w wyzwaniu oszczędnościowym (#8).


Należało wykonać pracę ze ścinek, resztek a najlepiej z materiałów niekoniecznie do skrapbookingu.
Poza tym dziewczyny zaproponowały powrót do lat dziecięcych.
No cóż, teraz się wyda ile mam lat :-)

Przypomniały mi się moje dziecięce święta Bożego Narodzenia i chyba najbardziej rozpoznawalna w tamtych czasach ozdoba choinkowa wykonana właśnie ze ścinek (lub w późniejszych czasach - w tym moich - z papieru do wycinanek), czyli łańcuch choinkowy!

Zrobiłam więc choineczkę ze ścinków włoskiej bibuły. przyozdobiłam watą, jak w dzieciństwie i udekorowałam sklejonym z maleńkich paseczków papierów łańcuchem :-)

Poszczególne ogniwa łańcucha mają średnicę mniejszą niż pół centymetra :-)

Na czubeczku i na gałązkach doczepiłam styropianowe bombki pomalowane akrylową farbą i przewiązałam kawalątkiem wstążeczki.

Kartka biała, tło białe, światło też nie takie ... ech ... człowiek się uczy całe życie :-)
W rzeczywistości kolorki żywe i cieplejsze.









Oto banerek świadczący o moim uczestnictwie:

5 komentarzy:

  1. Wspaniała choinka! Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu Scrap Ścinki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł na wykonanie choinki :) Dziękujemy za przyłączenie się do ścinkowej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacyjna choineczka:)dziękuję za udział w candy i życzenia:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz czytam z uwagą i wielką radością.
Ślicznie dziękuję za dobre słowo i życzę dobrego dnia, a może nocy :-)

Every comment I read with care and great joy.
Lovely thank you for kind words and I wish you a good day, and maybe the night :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

POMORSKIE CRAFTUJE