INFO

Dawno planowałam przeprowadzkę, bo mi się nie podoba mój adres blogowy. Trudno go zapamiętać a jeszcze trudniej komuś podać. Teraz będzie łatwiej:

Chciałam importować tego bloga, żeby mieć tam Wasze komentarze i wszystko, ale one się pokazują owszem, jednak bez Waszych buziek i awatarków, więc zrezygnowałam. Po prostu zacznę od nowa.
Jednak zdecydowałam, że skopiuję wpisy, żeby w nowym miejscu mieć wszystko uporządkowane. Komentarze rzeczywiście nie mają avatarów niestety.

Mam wielką nadzieję, że podążycie tam za mną:-)

Będę tu publikować jeszcze przez jakkiś czas skróty postów z nowego miejsca, żeby każdy z Was, moich obserwatorów, czytelników, klientów i zaglądaczy mógł mnie znaleźć :-)

poniedziałek, 29 października 2012

85-BN-P-C6-1 Życzenia na Boże Narodzenie

Karteczka
z okazji
ŚWIĄT BOŻEGO NARODZENIA.

Główny kolor, to brąz w kilku odcieniach, a także biel i złoto.
Praca przestrzenna, paseczki z napisami nie leżą płasko na kartce.
Do kompletu jest koperta. Zrobiona przeze mnie tak, aby idealnie pasowała do kartki.

Praca była robiona wg mapki
z wyzwania #58
i na to wyzwanie ją zgłaszam.













Oto mapka:


Thank you for this sketches :-)

9 komentarzy:

  1. Wow! Both the card and the envelope are so beautiful! I love the way you used the sketch and your embellishments. Thanks for sharing with us at Freshly Made Sketches this week!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gorgeous colors! Thanks for playing with us at Freshly Made Sketches!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna karteczka, od razu po otwarciu koperty "rzuca na kolana" magia wigilijnego czasu. Piękna, ciepła - widać włozone w pracę nad nią całe serce. Gratuluję pomysłodawczyni! Piękna, misterna robota i efekt olśniewajacy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh this is beautiful! I just love the tones of your card -so elegant! Thanks for joining us at Freshly Made Sketches this week!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ piękna ta kartka. Cudowne kolory i dodatki. Pięknie skomponowana. Serdecznie pozdrawiam. Jola

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna kartka, nieźle sobie poradziłaś z tą mapką :)

    Dzięki za gratulacje! I gratuluję także Tobie:))

    OdpowiedzUsuń
  7. This design is steller! You certainly know how to keep a reader amused.
    Between your wit and your videos, I was almost moved to start my own blog (well,
    almost...HaHa!) Excellent job. I really enjoyed what you had to say, and more than that, how you presented it.
    Too cool!

    Feel free to visit my web blog exercises to improve vertical

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz czytam z uwagą i wielką radością.
Ślicznie dziękuję za dobre słowo i życzę dobrego dnia, a może nocy :-)

Every comment I read with care and great joy.
Lovely thank you for kind words and I wish you a good day, and maybe the night :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

POMORSKIE CRAFTUJE