INFO

Dawno planowałam przeprowadzkę, bo mi się nie podoba mój adres blogowy. Trudno go zapamiętać a jeszcze trudniej komuś podać. Teraz będzie łatwiej:

Chciałam importować tego bloga, żeby mieć tam Wasze komentarze i wszystko, ale one się pokazują owszem, jednak bez Waszych buziek i awatarków, więc zrezygnowałam. Po prostu zacznę od nowa.
Jednak zdecydowałam, że skopiuję wpisy, żeby w nowym miejscu mieć wszystko uporządkowane. Komentarze rzeczywiście nie mają avatarów niestety.

Mam wielką nadzieję, że podążycie tam za mną:-)

Będę tu publikować jeszcze przez jakkiś czas skróty postów z nowego miejsca, żeby każdy z Was, moich obserwatorów, czytelników, klientów i zaglądaczy mógł mnie znaleźć :-)

sobota, 3 listopada 2012

88-BN-P-C6-4 Wytworna kartka na Boże Narodzenie

Inne spojrzenie na Boże Narodzenie.
Elegancja i przepych.
Oszczędność kolorów i  prostota wzoru.

To dopiero pierwsza z całej serii :-)








Zgłaszam ją na wyzwanie:

















******************************************************
Dokładny opis dla kupujących,
informacje o cenie i sposobie zamówienia
są na moim blogu firmowym,
wystarczy kliknąć obrazek poniżej :-)


Pin It               


5 komentarzy:

  1. Stunning work and gorgeous colours. Thanks for joining us at Crafty Ribbons.
    Pinky

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolor i wzór. Rzeczywiście inne spojrzenie na święta ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna kartka i koperta! Super na święta :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wonderful and elegant Christmas catf, I love the matching envelope.
    Thanks for joining our V for Vibrant Colours at ABC Christmas challenge. Hope to see you again soon. Remember you can never have to many Christmas cards ;)
    Dorte,x

    OdpowiedzUsuń
  5. This is really elegant christmas card set and I love the added gold too. Thanks for playing at ABC Christmas Challenge and good luck. Hope to see you back wednesday for a new challenge. Bettina xx

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz czytam z uwagą i wielką radością.
Ślicznie dziękuję za dobre słowo i życzę dobrego dnia, a może nocy :-)

Every comment I read with care and great joy.
Lovely thank you for kind words and I wish you a good day, and maybe the night :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

POMORSKIE CRAFTUJE