INFO

Dawno planowałam przeprowadzkę, bo mi się nie podoba mój adres blogowy. Trudno go zapamiętać a jeszcze trudniej komuś podać. Teraz będzie łatwiej:

Chciałam importować tego bloga, żeby mieć tam Wasze komentarze i wszystko, ale one się pokazują owszem, jednak bez Waszych buziek i awatarków, więc zrezygnowałam. Po prostu zacznę od nowa.
Jednak zdecydowałam, że skopiuję wpisy, żeby w nowym miejscu mieć wszystko uporządkowane. Komentarze rzeczywiście nie mają avatarów niestety.

Mam wielką nadzieję, że podążycie tam za mną:-)

Będę tu publikować jeszcze przez jakkiś czas skróty postów z nowego miejsca, żeby każdy z Was, moich obserwatorów, czytelników, klientów i zaglądaczy mógł mnie znaleźć :-)

poniedziałek, 5 listopada 2012

95-B-P-KW150-1 Pamiątka Bierzmowania w kolorach ognia i wyzwanie w Artimeno

Bardzo ciepła pamiątka
SAKRAMENTU BIERZMOWANIA


Kolory ognia, jak języki ognia od Ducha Świętego.
Alfa i Omega - atrybuty naszego Pana, którymi ozdobiłam etui od wewnątrz.
Papier kolorowy namalowany własnoręcznie akwarelami.
















Kartka stworzona na wyzwanie kolorystyczne

Wyzwanie # 6 - Jesienne barwy


sklepu
ARTIMENO



Oprócz zadanych kolorków należało użyć liścia. Ja mam trzy :-)





******************************************************
Dokładny opis dla kupujących,
informacje o cenie i sposobie zamówienia
są na moim blogu firmowym,
wystarczy kliknąć obrazek poniżej :-)


8 komentarzy:

  1. Piękne tło wykonałaś na karteczce, a i koperta pomysłowa:) Całośc oryginalna i przyciągająca wzrok:) Dziękuję za udział w wyzwaniu, DT Artimeno.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna praca. Kolory dokładnie z wytycznymi.
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu Artimeno.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny pomysł na kopertę :) Dziękuje za radę ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna praca i świetny pomysł, koperta do tego wygląda czadowo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow!! Ostre kolorki!!! :)
    Ale wyszło bardzo fajnie. Koperta MEGA! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartka cudna i bardzo podoba mi się ta koperta :) Bardzo pomysłowa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Coś pięknego! Wspaniała kartka, a taki papier to możesz produkować w większych ilościach;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz czytam z uwagą i wielką radością.
Ślicznie dziękuję za dobre słowo i życzę dobrego dnia, a może nocy :-)

Every comment I read with care and great joy.
Lovely thank you for kind words and I wish you a good day, and maybe the night :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

POMORSKIE CRAFTUJE