INFO

Dawno planowałam przeprowadzkę, bo mi się nie podoba mój adres blogowy. Trudno go zapamiętać a jeszcze trudniej komuś podać. Teraz będzie łatwiej:

Chciałam importować tego bloga, żeby mieć tam Wasze komentarze i wszystko, ale one się pokazują owszem, jednak bez Waszych buziek i awatarków, więc zrezygnowałam. Po prostu zacznę od nowa.
Jednak zdecydowałam, że skopiuję wpisy, żeby w nowym miejscu mieć wszystko uporządkowane. Komentarze rzeczywiście nie mają avatarów niestety.

Mam wielką nadzieję, że podążycie tam za mną:-)

Będę tu publikować jeszcze przez jakkiś czas skróty postów z nowego miejsca, żeby każdy z Was, moich obserwatorów, czytelników, klientów i zaglądaczy mógł mnie znaleźć :-)

piątek, 2 listopada 2012

Dawno uszyte, ale pokazuję ...


 ..., żeby nie było, że w ogóle już tekstyliów nie tykam :-)




Podusia i pledzik dla mojego siostrzeńca, który ubóstwia kaczki i poduchy :-)



Materiały:
2 x pled z Ikea
Zdjęcie pochodzi ze sklepu IKEA


w promocji po 5,79 
2 x kawałki materiałów z ubrań kupionych w lumpexie - cena - grosze 
1 x maskotka z tego samego źródła, jeszcze nowa z metką - cena 1,00
(ważne, musi mieć płaskie plecki!)








Zdjęcie pledziku i w ogóle całego kompletu dołączę później, bo nie wiem gdzie je wepchnęłam :-)

Zdjęcia podmieniłam na oprawione w moją charakterystyczną ramkę (info dla tych co oglądali bez niej).


1 komentarz:

  1. Hej! Super komplecik, podobają mi się te kolory, świetny pomysł z tą kaczką - widzę, że ją też ubrałaś :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz czytam z uwagą i wielką radością.
Ślicznie dziękuję za dobre słowo i życzę dobrego dnia, a może nocy :-)

Every comment I read with care and great joy.
Lovely thank you for kind words and I wish you a good day, and maybe the night :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

POMORSKIE CRAFTUJE