INFO

Dawno planowałam przeprowadzkę, bo mi się nie podoba mój adres blogowy. Trudno go zapamiętać a jeszcze trudniej komuś podać. Teraz będzie łatwiej:

Chciałam importować tego bloga, żeby mieć tam Wasze komentarze i wszystko, ale one się pokazują owszem, jednak bez Waszych buziek i awatarków, więc zrezygnowałam. Po prostu zacznę od nowa.
Jednak zdecydowałam, że skopiuję wpisy, żeby w nowym miejscu mieć wszystko uporządkowane. Komentarze rzeczywiście nie mają avatarów niestety.

Mam wielką nadzieję, że podążycie tam za mną:-)

Będę tu publikować jeszcze przez jakkiś czas skróty postów z nowego miejsca, żeby każdy z Was, moich obserwatorów, czytelników, klientów i zaglądaczy mógł mnie znaleźć :-)

wtorek, 13 listopada 2012

Otrzymałam wyróżnienie i jestem w SZOKU :-)



Wyróżnienie otrzymałam od przemiłej


która prowadzi blogi:


za co baaaaaardzo jej dziękuję.

Zasady przyznawania wyróżnień cytuję za Cath (tutaj jej tekst):

 Zasady wyróżnienia są następujące: Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów  więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."


Wobec tego odpowiem na 11 zadanych mi pytań:

1. Kot czy pies?
2. Wypoczywasz w górach czy nad morzem?
3. Wolisz pisać piórem czy długopisem?
4. Ulubiony serial?
5. Jaki kolor ścian najbardziej lubisz?
6. Długi sen czy długa kąpiel?
7. Jakie są Twoje ulubione kwiaty?
8. Jaki jest Twój ulubiony zapach?
9. Smak z dzieciństwa?
10. Który Bond jest według Ciebie najlepszy: S. Connery, R. Moore, P. Brosnan, D. Craig, inny?
11. Łyżwy w zimie czy rolki latem?


1. Mam psa i kocham psy, ale kociaki też ubóstwiam :-)
2. Morze mam pod nosem (no, może już teraz nie tak całkiem) i nie wyobrażam sobie być dalekjo od niego. Nic lepiej nie nastraja człowieka jak szum fal i skrzek mew :-)
3. Pisać wolę piórem, ale zazwyczaj w końcu piszę długopisem :-)
4. Zasadniczo nie oglądam TV, a zwłaszcza seriali, ale "Ranczo" obejrzałam całe z wielką przyjemnością.
5. Ściany obecnie mam beżowe, morelowe, ale właśnie załapałam fioła na kolor biały, więc w najbliższym czasie będą białe lub kremowo białe :-)
6. Długa kąpiel nie wchodzi w grę, gdyż moje ADHD goni mnie z wanny po max 15 minutach. Natomiast jak śpimy, to razem, także długi sen jest jak najbardziej wskazany!
7. Moje ulubione kwiaty? A nie mogłaś zapytać o te, których nie lubię? Byłoby łatwiej znacznie, bo ja uwielbiam każde, te polne w jednakowej mierze :-)
8. Mój ulubiony zapach. Hmm. Uwielbiam zapach lasu, morza, lilii, kawy, drewna ... Dobra, wiem, dziwoląg ze mnie :-)
9. Bezglutenowe, biszkoptowe magdalenki pieczone przez mamę :-)
10. W sprawie Bondów nie mam zdania. Nie oglądam (tzn. pewnie widziałam), nie znam się, zarobiona jestem:-)
11. Dawniej łyżwy w zimie, dzisiaj, z moją tarczycą nie wybieramy się na tak ekstremalne wypady :-)

Nie było tak źle, pytania bardzo przyjemne były.

Teraz zgodnie z ideą tego wyróżnienia nominuję 11 osób:

AGI - bo jest najbardziej pozytywnie postrzeloną osobą jaką znam!
PASKUDKA - bo robi coś innego, coś wyjątkowego, tworzy piękne witraże
QSŁOŃCU - bo ma cudny nick i dopiero zaczyna przygodę ze scrapbookingiem i wychodzi jej całkiem           nieźle
MAŁGOŚ - bo tworzy piękne i delikatne karteczki i otwarcie pokazuje światu twarz (w końcu ładna jest, to czemu ma nie pokazywać)
DORIS - bo jest kreatywną osóbką i ma śmieszne psiaki
MARZENEK^83 - bo ma na imię tak jak ja :-) i bardzo chorą córeczkę, która potrzebuje naszego wsparcia
MARLENA - bo szyje i to całkiem ładnie i ciekawie o tym opowiada
LIN_KA1 - bo jest wszechstronna i lubi myszy
JAGULA - bo jest ciekawą, nieco ezoteryczną osobą i lubi tę samą piosenkę co ja 
MADLINE - bo ma dwa blogi i na każdym jest co obejrzeć
PANNA PANDKA - bo ma fajnie się nazwała i ma dużo pomysłów

Oto moje pytania:

1. Jaki jest Twój ulubiony kolor?
2. Co chciałabyś dostać pod choinkę?
3. Czy w Twoim crafroomie, kraftkącie panuje idealny porządek czy ciągły artystyczny nieład?
4. Czy masz prawdziwego przyjaciela?
5. Czy często zarywasz noce, by poświęcić się swojej pasji?
6. Jakiej techniki jeszcze nie próbowałaś, a koniecznie chcesz?
7. Gdybyś mogła zabrać na bezludną wyspę jedną rzecz, co by to było?
8. Jakiej cechy Ci brakuje?
9. Co jest Twoją najmocniejszą stroną?
10. Jaki jest Twój znak zodiaku?
11. Czy jesteś kreatywna również w kuchni?

7 komentarzy:

  1. Ślicznie dziękuję! Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. A dziękuję, dziękuję :-) Każdy komentarz to dla mnie wyróżnienie, zwłaszca taki spontaniczny jak Twój!

      Usuń
  3. Witaj Strasznie dziękuję za uznanie w postaci wyróżnienia, jest mi strasznie miło, w najbliższym poście nim się pochwalę :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję za wyróżnienie. Jest mi miło, choć przyznam, że jestem zaskoczona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję bardzo za wyróżnienie, jednak jestem poza domem i będę w stanie w innym terminie się zająć odpisaniem, ale dziękuję za uznanie, pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. To jeszcze raz ja, doczytałam na spokojnie i jednak rezygnuję z nagrody, ponieważ nie odwiedzam zbyt wielu blogów, nie zaglądam kto ile ma obserwatorów i po prostu nie chcę podawać nikogo na siłę. Jednakże bardzo cieszę się że podobają Ci się moje kartki i zapraszam, mimo to, do wpadania do mnie.

    Pozdrawiam Małgosia.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz czytam z uwagą i wielką radością.
Ślicznie dziękuję za dobre słowo i życzę dobrego dnia, a może nocy :-)

Every comment I read with care and great joy.
Lovely thank you for kind words and I wish you a good day, and maybe the night :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

POMORSKIE CRAFTUJE