INFO

Dawno planowałam przeprowadzkę, bo mi się nie podoba mój adres blogowy. Trudno go zapamiętać a jeszcze trudniej komuś podać. Teraz będzie łatwiej:

Chciałam importować tego bloga, żeby mieć tam Wasze komentarze i wszystko, ale one się pokazują owszem, jednak bez Waszych buziek i awatarków, więc zrezygnowałam. Po prostu zacznę od nowa.
Jednak zdecydowałam, że skopiuję wpisy, żeby w nowym miejscu mieć wszystko uporządkowane. Komentarze rzeczywiście nie mają avatarów niestety.

Mam wielką nadzieję, że podążycie tam za mną:-)

Będę tu publikować jeszcze przez jakkiś czas skróty postów z nowego miejsca, żeby każdy z Was, moich obserwatorów, czytelników, klientów i zaglądaczy mógł mnie znaleźć :-)

niedziela, 2 grudnia 2012

Prezent dla chorej Laury, publikuję dziś specjalnie dla Cath :D

W zeszłym roku na forum, które czytam, choć się nie udzielam z braku czasu rzecz jasna, Asia założyła wątek o chorej Laurze.

Zapraszam do lektury tutaj.

Postanowiłam wziąć udział i zrobiłam bajecznie kolorowe pudełko ze scrapową zawartością, czy moc przydasiów.
Do tego oczywiście karteczka przepełniona nadzieją.
Wewnątrz narysowałam tęczę.

I tu wyjaśniam dla czego napisałam, że publikuję specjalnie dla Cath.
Otóż bardzo chciałam coś tęczowego zrobić na jej tęczowe wyzwanie w Kreatywnym Polu.
Jak tylko przeczytałam jej temat i spojrzałam na korale, które zrobiła, przypomniałam sobie o tym zestawie.
Jednak nie mogłam go zgłosić do zabawy, bo był już pokazywany.
Miałam naprawdę szczery zamiar zrobienia czegoś tak zwariowanego jak ten prezent, ale ... no cóż nie starczyło czasu.
Dlatego, mimo, że poza wyzwaniem, Cath, to dla Ciebie :D






































Tu widać cały zestaw prezentowy (fotki zrobione przez wykonawców akcji).

źródło

źródło
źródło

A tu Laura we własnej osobie, akurat czyta co jej tam napisałam :D
Prześliczna dziewczynka!


źródło


Post miałam już przygotowany, ale nie publikowałam, bo napisałam do Asi zapytanie, co tam u Laury, czy pomoc jeszcze potrzebna.
I wieść otrzymałam najcudowniejszą w świecie, że jest dobrze, dużo lepiej, są piękne włoski, jeszcze różne objawy są, ale generalnie ma się ku dobremu!

Się cieszę, że hej :D

3 komentarze:

  1. Wow :) Przepiękny prezent i cudowny gest! Laura na pewno bardzo się cieszyła i zrobi pożytek z Twojego prezentu :) świetny pomysł i naprawdę żałuję, że nie mogłaś wziąć udziału w wyzwaniu :) pozdrawiam :* dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny gest. zestaw jest przecudny

    OdpowiedzUsuń
  3. Kilkakrotnie przewijalam strone w te i z powrotem ogladajac zdjecia. Przecudowne pudeleczko. Piekny teczowy prezent. Jestes Wielka!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz czytam z uwagą i wielką radością.
Ślicznie dziękuję za dobre słowo i życzę dobrego dnia, a może nocy :-)

Every comment I read with care and great joy.
Lovely thank you for kind words and I wish you a good day, and maybe the night :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

POMORSKIE CRAFTUJE