INFO

Dawno planowałam przeprowadzkę, bo mi się nie podoba mój adres blogowy. Trudno go zapamiętać a jeszcze trudniej komuś podać. Teraz będzie łatwiej:

Chciałam importować tego bloga, żeby mieć tam Wasze komentarze i wszystko, ale one się pokazują owszem, jednak bez Waszych buziek i awatarków, więc zrezygnowałam. Po prostu zacznę od nowa.
Jednak zdecydowałam, że skopiuję wpisy, żeby w nowym miejscu mieć wszystko uporządkowane. Komentarze rzeczywiście nie mają avatarów niestety.

Mam wielką nadzieję, że podążycie tam za mną:-)

Będę tu publikować jeszcze przez jakkiś czas skróty postów z nowego miejsca, żeby każdy z Was, moich obserwatorów, czytelników, klientów i zaglądaczy mógł mnie znaleźć :-)

piątek, 22 marca 2013

105-W-P-C6-1 Kartki na WIELKANOC

Takie oto karteczki WIELKANOCNE powstały ostatnio na zamówienie.
Chodziło o to, żeby na froncie nie było kurczaczków tudzież zajączków albo, co gorsza, króliczków. Zamiast tych ozdobników miał pojawić się Baranek Boży symbolizujący ofiarę Chrystusa Pana jaką złożył na krzyżu dla odkupienia ludzkości.

Grafika od a do z narysowana przeze mnie, najpierw ołówkiem na papierze, potem zeskanowana i upiększona na komputerze :-)













Pracę zgłaszam na wyzwania:

1




CFC95: Create a Clean And Simple project that doesn't use stamps.
None. Nada. Zilch!

2

http://craftmaniapl.blogspot.com


wiosenna paleta kolorów

*************************************************************************

Dokładny opis dla kupujących,
informacje o cenie i sposobie zamówienia
są na moim blogu firmowym,
wystarczy kliknąć obrazek poniżej :-)

https://lh3.googleusercontent.com/-ERh2nLJp2Zk/UKKI1D9MlrI/AAAAAAAASLA/nvzWQYuCuro/w534-h281-n-k/aeBlogArtEuphoria%2B-%2Bprzyciskturk.png



11 komentarzy:

  1. o jacie zdolniacha z Ciebie, żeby tak baranka namalować! super! piękna gfrafika!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agi, dzięki :-) Baranek co prawda trochę przypomina psa, ale co tam i tak jest miły :-)

      Usuń
  2. Ja też uważam, że grafika rewelacyjna!...ba..całe kartki są fantastyczne!
    ....ma sie te zdolności...co?

    OdpowiedzUsuń
  3. Doris, nie przesadzaj :-) A w ogóle to ciężko sfotografować takie białasy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma to jak kartka własnego projektu :) Masz super psiaka :) Sunia czy pies?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu! Znowu zajrzałaś! Pysznie, cieszę się bardzo :D
      Jeśli kartki idą na sprzedaż, wolę użyć własnej grafiki i wiedzieć, że nie naruszyłam niczyich praw :-)
      A psiak to suczka najpiękniejsza na świecie oczywiście he he he

      Usuń
    2. Ty masz śliczną sunie,a ja przystojnego psa Nera ;))) Wesołych Swiąt kochana :*

      Usuń
  5. This is so pretty! Such lovely, soft colors! Thanks so much for playing along with us over at CAS-ual Fridays!

    OdpowiedzUsuń
  6. I love the softness of this card, lovely !
    Thanks for joining us over at CAS-ual Fridays this week!

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna grafika, dziękujemy za udział w wyzwaniu CraftManii :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz czytam z uwagą i wielką radością.
Ślicznie dziękuję za dobre słowo i życzę dobrego dnia, a może nocy :-)

Every comment I read with care and great joy.
Lovely thank you for kind words and I wish you a good day, and maybe the night :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

POMORSKIE CRAFTUJE