INFO

Dawno planowałam przeprowadzkę, bo mi się nie podoba mój adres blogowy. Trudno go zapamiętać a jeszcze trudniej komuś podać. Teraz będzie łatwiej:

Chciałam importować tego bloga, żeby mieć tam Wasze komentarze i wszystko, ale one się pokazują owszem, jednak bez Waszych buziek i awatarków, więc zrezygnowałam. Po prostu zacznę od nowa.
Jednak zdecydowałam, że skopiuję wpisy, żeby w nowym miejscu mieć wszystko uporządkowane. Komentarze rzeczywiście nie mają avatarów niestety.

Mam wielką nadzieję, że podążycie tam za mną:-)

Będę tu publikować jeszcze przez jakkiś czas skróty postów z nowego miejsca, żeby każdy z Was, moich obserwatorów, czytelników, klientów i zaglądaczy mógł mnie znaleźć :-)

czwartek, 11 kwietnia 2013

110-B-P-P150x150-1 Pamiątka BIERZMOWANIA w pudełku

Jak zwykle mam mega opóźnienia w pokazywaniu prac na blogu :-) No cóż, to już się chyba nie zmieni ha ha :-)

W najbliższym czasie usunę chyba swój blog firmowy i wszystko będę pokazywać tutaj, bo za dużo mam miejsc, do których muszę wstawiać swoje prace. Poza tym cały czas kombinuję nad oprawą zdjęć. Taki sposób w jaki prezentowałam fotki ostatnio, najbardziej mi odpowiada, ale przyznam, że jest dość czasochłonny, co między innymi jest powodem mojego rzadkiego publikowania. Ech ..., dobra ... pogadałam sobie :-)

Dzisiaj pamiątka BIERZMOWANIA zrobiona kilka dni temu na zamówienie. 












5 komentarzy:

  1. Fantastyczna jest ta pamiątka! ...a rameczka na kartce wygląda obłędnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, wiesz Doris, muszę publicznie się przyznać, że samo przycięcie i poskładanie ramki (i innych ramek w innych projektach, które pokazałam lub pokażę) to robota mojego męża, bo ja to za tępa jestem na te kąty proste :-)

      Usuń
  2. Super rameczka!!! A z czego to ona jest? Jakis styropian? A rysuneczek, obłędny!!!! W ogole to dawno nie zagladałam bo co zajrzalam to nie bylo nowosci a pozniej zapomniałam ze tak szybko czas zaiwania... I dzis nie wiedzialam na czym oko zawiesic takie wspanialosci!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rameczka Daguś, to po prostu falisty karton. Wiesz, ten co występuje w różnych kolorach w każdym prawie papierniczym :-) Tylko trudność cała (oczywiście dla mnie) jest w tym przycięciu pod kątem.
      Wiem, wiem, że u mnie czasem dłuższa cisza, ale żebyś wiedziała, czas tak zaiwania, że nawet nie zauważam, że minęło kilka dni :-(
      Cieszę się, że znów mam czym Cie przyciągnąć :-)

      Usuń
  3. cudowny jest Duch Święty, pięknie ujęłaś temat . Super pudełeczka tworzysz

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz czytam z uwagą i wielką radością.
Ślicznie dziękuję za dobre słowo i życzę dobrego dnia, a może nocy :-)

Every comment I read with care and great joy.
Lovely thank you for kind words and I wish you a good day, and maybe the night :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

POMORSKIE CRAFTUJE