INFO

Dawno planowałam przeprowadzkę, bo mi się nie podoba mój adres blogowy. Trudno go zapamiętać a jeszcze trudniej komuś podać. Teraz będzie łatwiej:

Chciałam importować tego bloga, żeby mieć tam Wasze komentarze i wszystko, ale one się pokazują owszem, jednak bez Waszych buziek i awatarków, więc zrezygnowałam. Po prostu zacznę od nowa.
Jednak zdecydowałam, że skopiuję wpisy, żeby w nowym miejscu mieć wszystko uporządkowane. Komentarze rzeczywiście nie mają avatarów niestety.

Mam wielką nadzieję, że podążycie tam za mną:-)

Będę tu publikować jeszcze przez jakkiś czas skróty postów z nowego miejsca, żeby każdy z Was, moich obserwatorów, czytelników, klientów i zaglądaczy mógł mnie znaleźć :-)

piątek, 26 kwietnia 2013

Karteczka urodzinowa z różami :-)

Karteczkę zrobiłam z okazji urodzin mojej kochanej Teściowej. Dopiero ją dostanie, bo do tego dnia jest jeszcze chwilka. Wolałam zrobić z wyprzedzeniem, bo usiłuję w tym roku (kiepsko to idzie) nie chodzić bez butów :-)
Tak jak poprzednio zabrałam się za mapkę, tym razem z bloga ScrapMap.
Przyznam, że podeszłam do tego jak do jeża, bo mapka wydawała mi się nie do ugryzienia. Jednak (jak widać) przekabaciłam ją na swoją stronę :-)
Elementy na kartce są ułożone dokładnie tak jak na szkicu, więc jestem pewna, że spełniłam wszystkie wymogi. 
Zwykle robię kilka rzeczy na raz (życie z ADHD nie należy do łatwych, choć jest bardzo ekscytujące), wiec i tym razem pokombinowałam tak, żeby wpasować się jeszcze w inne wyzwania :-)
I tak, z powodu mnóstwa kwiatków i kilku motyli, które poprzysiadały na niej tu i tam, mogę pokazać ją na blogu DeaArt. Kwiatków tam miało być minimum 3 i jeden motyl, więc chyba wszystko się zgadza :-) Trzecim blogiem na który pędzę z moją pracą jest Scrapgang. Udało mi się wpasować tam z moją poprzednią kartką, więc i tym razem wykorzystałam bingo, ale inny układ.












***********************************************************************************
KARTKĘ ZGŁASZAM NA WYZWANIA:

1.


I d... okazało się, że u nich wyzwania są chyba do 12 w południe, bo rano sprawdzałam i było czynne, a teraz (16:30) zamknięte :-( Cóż, nie wiedziałam. Trudno ...

Ok :-) Jednak po prostu wkradł się im jakiś błąd i pozwolono mi zostawić link do pracy w komentarzu, tak jak wszystkim innym chętnym, bo wyzwanie będzie trwać do północy, tyle, że LinkZ już jest zamknięty :-)

2.
DeaArt


3.

* po przekątnej - wstążka, motyl, kwiaty*

25 komentarzy:

  1. Piękna pod każdym względem, śliczne papiery i kwiatki cudowne:) Teściowa na pewno będzie szczęśliwa:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko! Teściowa nie będzie miała wyboru :-) Musi się ucieszyć i tyle ;-P ♥

      Usuń
  2. u nas czynne :) Kartka piękne, i pudełeczko eleganckie!!! Dziękuję za udział w wyzwaniu Dea Art :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem, nie o Was chodziło, ale i oni w Scrap Map są rozgrzeszeni :-) Po prostu wkradł się błąd. ♥

      Usuń
  3. Podziwiam Twój talent!!!!Tworzysz piękne i niepowtarzalne cudeńka! zazdraszczam talentu :))Teściowa musi się ucieszyć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu Kochanie, a ja podziwiam Twój i to nie tylko ten szyciowy :-) Tworzysz przepiękne kolaże z Twoich zdjęć i prezentujesz swoje szycie tak cudownie, że mogłabyś pokazać się w worku po kartoflach a ja i tak bym się zachwyciła :-) Więc zazdraszczajmy zobie na wzajem ♥

      Usuń
  4. Piękna kartka , ale zauroczył mnie tez ten papier w róże.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrosławo, Ciebie też przepraszam, że dopiero teraz piszę. Miło, że tu do mnie trafiłaś Kochana ♥

      Usuń
  5. Karteczka prześliczna !!! Teściowa będzie zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu Skarbie! Dopiero Ci odpisuję, przepraszam. Dzięki za pochwałę ♥

      Usuń
  6. Piękny komplet stworzyłaś:)
    Dziękuję za udział w zabawie DeaArt:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie, że się podoba ♥

      Usuń
  7. Wspaniały komplet, kolory urzekają!
    Pozdrawiam, DT Scrapgangu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też urzekły te kolory ha ha ♥

      Usuń
  8. Śliczna!
    Ponownie dziękuję za zabawę ze Scrapgangiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-) zobaczymy jak ta zabawa się skończy ♥

      Usuń
  9. Ooo, chyba widzę serwetkę, którą używam do decoupage:)) Fajnie to wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
  10. i to ta co "mówi" że sobie na szaleństwa nie może pozwolić ;) piękna gra kolorów ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dobra, skoro to można zaliczyć do szaleństwa, to będę sobie na nie pozwalać bez umiaru :-) ♥

      Usuń
  11. wow - bardzo ładna i elegancka karteczka! dopracowana w każdym calu! a opakowanie mrrr!! CUDO! :-)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu ScrapMap!

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny patent z wstążką a kartka bardzo energetyczna

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz czytam z uwagą i wielką radością.
Ślicznie dziękuję za dobre słowo i życzę dobrego dnia, a może nocy :-)

Every comment I read with care and great joy.
Lovely thank you for kind words and I wish you a good day, and maybe the night :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

POMORSKIE CRAFTUJE