INFO

Dawno planowałam przeprowadzkę, bo mi się nie podoba mój adres blogowy. Trudno go zapamiętać a jeszcze trudniej komuś podać. Teraz będzie łatwiej:

Chciałam importować tego bloga, żeby mieć tam Wasze komentarze i wszystko, ale one się pokazują owszem, jednak bez Waszych buziek i awatarków, więc zrezygnowałam. Po prostu zacznę od nowa.
Jednak zdecydowałam, że skopiuję wpisy, żeby w nowym miejscu mieć wszystko uporządkowane. Komentarze rzeczywiście nie mają avatarów niestety.

Mam wielką nadzieję, że podążycie tam za mną:-)

Będę tu publikować jeszcze przez jakkiś czas skróty postów z nowego miejsca, żeby każdy z Was, moich obserwatorów, czytelników, klientów i zaglądaczy mógł mnie znaleźć :-)

wtorek, 30 kwietnia 2013

Komunia Święta i newsy szyciowe :-)

Tym razem mam do pokazania karteczki komunijne.
Celowo nie białe całkiem, bo spodobało mi się kilka wyzwań kolorystycznych, więc połączyłam przyjemne z pożytecznym :-)

Karteczka popielata z dodatkami w kolorze mięty :-)
Jedynie róża jest bardziej turkusowa w tym wszystkim.





Druga z tej serii, to biała baza i róż w kilku odcieniach :-)
Generalnie obie wyszły takie przymglone na zdjęciach, ale tak to właśnie jest, kiedy zamiast za dnia trzaskać foty, szyje się sportową torebkę i to w dodatku pierwszą w życiu!






***********************************************************************************
KARTKĘ ZGŁASZAM NA WYZWANIA:

1.



Oczywiście tu leci ta miętowa tonacja :-)

2.



Tu, warunkiem był jeden kolor + róż :-)

3.


4.

Galeria Rae

Tu także różowa wersja, bo ma kwiaty w w kilku wersjach i jest ich co najmniej 6 :-)

4.

I play with my pink card

31 komentarzy:

  1. Oh, my - this is SO lovely! Your details are all so delicate. Thanks so much for joining us at Dynamic Duos this week :o)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne karteczki!!!!powodzenia w szyciu torby :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu :-) Torba uszyta, ale to moja pierwsza, więc szału nie ma. Jeszcze myślę czym ją upiększyć a potem pewnie pokażę ♥

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dzięęęęęęęęęęki Justynko ♥

      Usuń
  4. Coś mi się poknociło w programie pocztowym i nie mogę w tej chwili wysłać Wam na pocztę odpowiedzi moich na Wasze miłe słowa :-(

    OdpowiedzUsuń
  5. Karteczki są bardzo eleganckie i subtelne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No takie właśnie chciałam i super, że tak je odbierasz :-) ♥

      Usuń
  6. jakie cudenka :)) + obserwuje i liczę na to samo :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz, nie musisz już liczyć :-) ♥

      Usuń
  7. Karteczki śliczne a na torbę w Twoim wydaniu czekam i trzymam kciuki:)
    Pozdrawiam i dziękuję za miłe odwiedziny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz puścić :-) Torba uszyta, ale to pierwsza w życiu mojem! Więc szału nie będzie :-)Cierrrrrrrpliwości, niebawem pokażę :-) ♥

      Usuń
  8. Prześlicznie wykorzystałaś te połączenia kolorystyczne. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne karteczki i obie wersje mnie przekonuję, ale gdzie ta torba? :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki za wizyty u mnie na blogu :) Miło czytać, że moje pomysły ciuchowe mogą być inspirujące :):)
    Piękne rzeczy pokazujesz tu u siebie ...
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny dobór kolorów :) dzięki czemu karteczki wyglądają świeżo i elegancko

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie skomponowana kartka ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie komunijnie:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie widziałam jeszcze takich ładnych kartek komunijnych. Za moich czasów (daaawno temu) to w ogóle nie były ładne, ale chodzi mi o to, że handmejdów TAKICH ładnych nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przesadziłaś :-) ale fajnie mi z tym :-D ♥

      Usuń
  15. Zawsze podobały mi się skromne i delikatne kartki,a twoje takie właśnie są. Trzymam kciuki za wyzwanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, możesz kciuki puścić :-) Byli lepsi ode mnie tym razem, ale ja im jeszcze pokażę ;-P ♥

      Usuń
  16. Świetnie dobrałaś kolorki. Kartki są piękne i bardzo subtelne :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doris, fajnie, że Ci się podobają :-)

      Usuń

Każdy komentarz czytam z uwagą i wielką radością.
Ślicznie dziękuję za dobre słowo i życzę dobrego dnia, a może nocy :-)

Every comment I read with care and great joy.
Lovely thank you for kind words and I wish you a good day, and maybe the night :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

POMORSKIE CRAFTUJE