INFO

Dawno planowałam przeprowadzkę, bo mi się nie podoba mój adres blogowy. Trudno go zapamiętać a jeszcze trudniej komuś podać. Teraz będzie łatwiej:

Chciałam importować tego bloga, żeby mieć tam Wasze komentarze i wszystko, ale one się pokazują owszem, jednak bez Waszych buziek i awatarków, więc zrezygnowałam. Po prostu zacznę od nowa.
Jednak zdecydowałam, że skopiuję wpisy, żeby w nowym miejscu mieć wszystko uporządkowane. Komentarze rzeczywiście nie mają avatarów niestety.

Mam wielką nadzieję, że podążycie tam za mną:-)

Będę tu publikować jeszcze przez jakkiś czas skróty postów z nowego miejsca, żeby każdy z Was, moich obserwatorów, czytelników, klientów i zaglądaczy mógł mnie znaleźć :-)

środa, 24 kwietnia 2013

O, tam byłam :-) HANDMADE by Ki: wernisaż

Dzięki mojej wspaniałej psiapsiule Agi ze Scrapowe Love, która zechciała zawieźć tam moje 4 litery, byłam tam :-)

Byłam na wernisażu Kingi czyli Ki z HANDMADE by KI :-)
Oto zdjęcia wykonane przez jej przesympatycznego TŻ-ta i Agi :-)

Ki, to świetna Babka. Obrazy mają wiele do powiedzenia. Sama artystka jeszcze więcej :-D, dlatego nie da się tego opowiedzieć. Kto nie był, niech żałuje ..., ale ... jest jeszcze jedna szansa!

1 czerwca w Gdyni - w Cafe Anioł, odbędzie się kolejny pokaz jej "7 Grzechów Głównych" !!!

Nie przegapcie! Kto żyw i może niech pędzi! Może będę tam także ja i może te Agi? Kto wie ...









Dzięki Ki!

4 komentarze:

  1. mam nadzieję że Twoje 4 litery pojadą ze mną do Gdyni:D lowju:**

    OdpowiedzUsuń
  2. w końcu trfiłam na ten właściwy blog :P ........ dzięki kochana za obecność ... i za możliwość poznania cię ....... liczę oczywiście na powtórkę - zapraszam do Gdyni 1 czerwca godz 17.00 do Caffe Anioł :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też liczę ..., że Agi mnie weźmie ha ha ha :-)

      Usuń

Każdy komentarz czytam z uwagą i wielką radością.
Ślicznie dziękuję za dobre słowo i życzę dobrego dnia, a może nocy :-)

Every comment I read with care and great joy.
Lovely thank you for kind words and I wish you a good day, and maybe the night :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

POMORSKIE CRAFTUJE