INFO

Dawno planowałam przeprowadzkę, bo mi się nie podoba mój adres blogowy. Trudno go zapamiętać a jeszcze trudniej komuś podać. Teraz będzie łatwiej:

Chciałam importować tego bloga, żeby mieć tam Wasze komentarze i wszystko, ale one się pokazują owszem, jednak bez Waszych buziek i awatarków, więc zrezygnowałam. Po prostu zacznę od nowa.
Jednak zdecydowałam, że skopiuję wpisy, żeby w nowym miejscu mieć wszystko uporządkowane. Komentarze rzeczywiście nie mają avatarów niestety.

Mam wielką nadzieję, że podążycie tam za mną:-)

Będę tu publikować jeszcze przez jakkiś czas skróty postów z nowego miejsca, żeby każdy z Was, moich obserwatorów, czytelników, klientów i zaglądaczy mógł mnie znaleźć :-)

środa, 24 kwietnia 2013

Pamiątki CHRZTU SWIĘTEGO i mapkowe wyzwanie :-)

Postanowiłam wziąć udział w wyzwaniu na sklepu Rapakivi. Początkowo nie miałam pomysłu na interpretację mapki, ale kiedy wena już mnie dopadła, kartki tak mi się spodobały, że od razu zrobiłam ich kilkanaście i zapowiadam z góry, że ten wzór i ta mapka jeszcze nie raz zostaną wykorzystane :-)

Tak właśnie powstały
pamiątki CHRZTU ŚWIETEGO,
Może dla tych co lubią inaczej, dla tych co nie lubią białych kartek :-)




\









****************************************************
Kartki zgłaszam na wyzwania:

1.


Oto mapka:


Tu zgłaszam różową wersję, bo posiada ponad 3 warstwy, elementy z kalki i ... element recyklingowy w postaci, słabo widocznego niestety na zdjęciach, kolorowania (druga warstwa od dołu, czyli kremowe tło) nieużytecznym już dla oczu cieniem perłowo różowym :-)

2.

Tutaj posyłam niebieską /dla odmiany :-) /, bo ma liście, kwiaty i koronkę /mam tu na myśli tę misterną kalkową falbankę/.

32 komentarze:

  1. Ale te kartki mi się podobają! Są świetne, a jeszcze do tego elementy serwetkowe, które kocham z kartkowaniu :) ja tam widzę Twoje cieniowania :) się chce to się widzi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zauważyłaś? Wprawne oko wszystko widzi! Jak to trzeba się pilnować przed takim obserwatorem :-) Widzi cieniowania, to i każdy babol dojrzy ;-)

      Ale ... tego, że wpakowałam wszystkie zdjęcia bez logo, to nie dostrzegła :-D
      Właśnie podmieniam wszystkie, coby logo miały :-)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wersja elegancka karteczki bardzo mi się podoba u Ciebie, jest taka spójna :)
    Dziękuje za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jest. Chyba za bardzo lubię takie poukładane :-)

      Usuń
  4. Naprawde bardzo eleganckie i finezyjne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beakie, fajnie, że Ci się podobają :-)

      Usuń
  5. Delikatne i bardzo sympatyczne. Słodkie są :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Euforio zachwyciłam się! Są takie delikatne i dopracowane w szczegółach, że patrzyłam z otwartą buzią :))...i te cudowne kwiaty jabłoni....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doris! Twój komentarz mnie uskrzydla ♥

      Usuń
  7. o tak i ja uwielbiam zastosowanie serwetek w karteczkach ..... pięknie wyszła ...

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zastosowanie mapki, karteczki są wspaniałe - takie inne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie chciałam, żeby takie inne były :-) Wywrotowiec z natury jestem :-)
      Dzięki, że wpadłaś ♥

      Usuń
  9. O ja!!! Cudowne sa!!! I te kwiatki, normalnie zbieram szczene! A do tego moj ulubiony cytat z Pisma Świątego. To sie rozpynelam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daga, przestań, onieśmielasz mnie i jeszcze na dodatek w pychę wpędzisz i to będzie TWOJA wina, pamiętaj ;-P ♥

      Usuń
    2. Moja? A w życiu!!! A jak mnie kto posądzi to i tak się wypre, hihih

      Usuń
  10. Prawdziwy wysyp delikatności i elegancji ze szczyptą słodyczy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki bardzo i miło Cię widzieć Elwirko ♥

      Usuń
  11. ooo! jak obficie! :) Cieszę się, że takie śliczne prace powstały z mojej mapki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się cieszę, że stworzyłąś taką fajną mapkę :-) ♥

      Usuń
  12. Ileż wspaniałości! Piękne, wszystkie bez wyjątku!
    Pozdrawiam, DT Scrapgangu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :-) Cała przyjemność po mojej stronie :-)♥

      Usuń
  13. Świetne prace, takie delikatne i eleganckie! :D
    Dzieki za udział w wyzwaniu Scrapgangu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała przyjemność po mojej stronie ♥

      Usuń
  14. No gratulacje z wyróżnienia - obie się spisałyśmy :P
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne i eleganckie. Podobają mi się baaaardzo :-) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Rapakivi :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała przyjemność po mojej stronie :-)♥

      Usuń
  16. Gratuluję Ci wyróżnienia:))...zasłużyłaś na nie :))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, jak mi miło :-) Dziękuję :-) ♥

      Usuń

Każdy komentarz czytam z uwagą i wielką radością.
Ślicznie dziękuję za dobre słowo i życzę dobrego dnia, a może nocy :-)

Every comment I read with care and great joy.
Lovely thank you for kind words and I wish you a good day, and maybe the night :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

POMORSKIE CRAFTUJE