INFO

Dawno planowałam przeprowadzkę, bo mi się nie podoba mój adres blogowy. Trudno go zapamiętać a jeszcze trudniej komuś podać. Teraz będzie łatwiej:

Chciałam importować tego bloga, żeby mieć tam Wasze komentarze i wszystko, ale one się pokazują owszem, jednak bez Waszych buziek i awatarków, więc zrezygnowałam. Po prostu zacznę od nowa.
Jednak zdecydowałam, że skopiuję wpisy, żeby w nowym miejscu mieć wszystko uporządkowane. Komentarze rzeczywiście nie mają avatarów niestety.

Mam wielką nadzieję, że podążycie tam za mną:-)

Będę tu publikować jeszcze przez jakkiś czas skróty postów z nowego miejsca, żeby każdy z Was, moich obserwatorów, czytelników, klientów i zaglądaczy mógł mnie znaleźć :-)

środa, 12 czerwca 2013

Znowu śrubki :-) Czyli coś dla mężczyzny :-)

Tym razem miało być coś specjalnie dla faceta :-) Człowiek mocno zainteresowany sportami motorowymi, więc pomyślałam o wyścigach. To akurat rajcuje większość mężczyzn :-)
Koło samochodowe to styropian pomalowany akrylem. Śrubki to także styropian :-) Produkuję je ze styropianowych kuleczek.

To moje pierwsze eksplodujące pudełko i zapewniam, nie ostatnie :-) Korzystałam z Qrcza-kowego tutka :-)














 **********************************************************************************


Pracę zgłaszam na wyzwania:

1.
Zainspiruj się #6 GEOMETRYCZNIE


Dla jasności. Zdanie polega na wykonaniu dowolnej pracy z uwzględnieniem 
JEDNEJ wybranej prze siebie FIGURY GEOMETRYCZNEJ ( np KOŁO).
Powinna stanowić ona dominującą część waszej pracy.
Moja praca choć ma również koło :-) opiera się zdecydowanie na kwadracie :-)



'Father's Day or Special Male Birthday'
You can produce anything you wish for this challenge, card, bookmark, ATC, scrapbook page, tag etc. and use whatever colour scheme you wish, as long as it is for a male and either for Father's Day or a special birthday that will be fine for this rather simple challenge.

3.

Challenge # 39 Father's Day/or for a Male



4.

Challenge 12 - Boys will be boys


Follow my blog with Bloglovin

28 komentarzy:

  1. Wyszło świetnie! Energetycznie i bardzo po męsku. W życiu nie wpadłabym na to, że śrubki zrobione są ze styropianu :) Idealnie (razem z kołem) nadawałyby się na wpis na blogu http://przyklejto.blogspot.com/ pod tytułem, co też można ze styropianu zrobić!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elwirko, styropian to jeden z moich ulubionych materiałów :-) Może kiedyś opublikuję coś na przyklejto, ale na razie, to ja dosłownie nie mogę nadążyć z pisaniem na własnym blogu :-)

      Usuń
  2. ekstra taki mega energetyczny .......
    a patrz a ja się ostatnio zastanawiałam co mam zrobić
    z tymi małymi styropianowymi kuleczkami haha ...
    i wyrzuciła ....
    dziękuję za udział w naszym wyzwaniu KI DT PC

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyrzuciła!!!!!!!! Buuuuuuuu, co za marnotrawstwo ♥

      Usuń
  3. Fantastyczna jest taka "kartka" na urodziny! śrubki wyglądają jak oryginalne, gdybyś nie napisała, że ze styropianu, nigdy nie pomyślałabym, że to podróbki ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mogłam czymś zaskoczyć, fajnie, że Ci się spodobał ten pomysł ♥

      Usuń
  4. What a great exploding box card, from the screw top brads to that amazing wheel with the flags sticking out as the centrepiece.

    Thanks for sharing with us

    Lin xx
    Lexi's Creations

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lin :-) These screws are not the brads, ha ha ha . They are made of polystyrene. The wheel is also a polystyrene ♥

      Usuń
  5. WOW! What a fantastic project! So so fabulous! Thank you for sharing it with us at CAS-ual Fridays!

    OdpowiedzUsuń
  6. czadowe pudełko , kolory i świetnie pomyślane .

    OdpowiedzUsuń
  7. No no no fajna ta geometria i bardzo podobaja mi sie choragiewki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetne motoryzacyjne pudełeczko, a śrubki i koło ze styropianu są super. :)

      Usuń
    2. Komentarz Wioli usunęłam niechcący, dlatego poprosiłam ją o ponowny wpis. Dzięki Kochana :-)

      Usuń
  9. Super pomysł! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. no rewelacja ... nie jestem znawcą w tym temacie ale jak dla mnie normalnie rewelacja :)) i pomysł na wykorzystanie styropianowych kuleczek - nie, no nigdy bym na to nie wpadła! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz czytam z uwagą i wielką radością.
Ślicznie dziękuję za dobre słowo i życzę dobrego dnia, a może nocy :-)

Every comment I read with care and great joy.
Lovely thank you for kind words and I wish you a good day, and maybe the night :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

POMORSKIE CRAFTUJE