INFO

Dawno planowałam przeprowadzkę, bo mi się nie podoba mój adres blogowy. Trudno go zapamiętać a jeszcze trudniej komuś podać. Teraz będzie łatwiej:

Chciałam importować tego bloga, żeby mieć tam Wasze komentarze i wszystko, ale one się pokazują owszem, jednak bez Waszych buziek i awatarków, więc zrezygnowałam. Po prostu zacznę od nowa.
Jednak zdecydowałam, że skopiuję wpisy, żeby w nowym miejscu mieć wszystko uporządkowane. Komentarze rzeczywiście nie mają avatarów niestety.

Mam wielką nadzieję, że podążycie tam za mną:-)

Będę tu publikować jeszcze przez jakkiś czas skróty postów z nowego miejsca, żeby każdy z Was, moich obserwatorów, czytelników, klientów i zaglądaczy mógł mnie znaleźć :-)

wtorek, 13 sierpnia 2013

Nie po kolei, ale dalej zaległości :-)

Obecnie ciągle zwijam rożki, ale o tym za jakiś czas, bo się pogubię w tym co już pokazałam a czego jeszcze nie :-) Kiepsko u mnie z czasem. Dziś wpadłam na moment do kilku z Was. Zaatakowałam szyciowe tematy, bo jestem akurat w tej fazie (oczywiście oprócz tego co zwykle). Biorę też udział w Letniej Akademii Szycia i jak dotąd udało mi się pokonać trzy etapy, czyli uszyć torbę na zakupy, poszewkę na jasia i kosmetyczkę. Też pokażę ... niebawem:-)
Teraz jak to piszę, to tak sobie myślę, że może nawet nie będę się tak trzymała tej kolejności. Może trochę z bieżących rzeczy ujrzy światło dzienne na przemian z dawniejszą twórczością.

Tymczasem karteczka inna całkiem ale zrobiona jak ta klik, czyli także z miejscem na grubą kasę :-)
Spodobał się taki sposób chowania kasiorki.


Ten kremowy, perłowy papier jest wytłaczany w cudne kwiaty i tak piękny, że nie wiele mu już potrzeba ozdób, dlatego wybrałam tylko parę motyli i złoty napis :-)



Pudełeczko przezroczyste od góry, na boku złoty pas.






Zobaczcie ile jeszcze wlezie tu takich dwusetek :-)








Inspirowane tym wyzwaniem, ale w kółeczku umieściłam napis a wg wytycznych miał być na środku, poza kółkiem, więc nie wzięłam w nim udziału :-)

http://casethissketch.blogspot.com/2013/06/cts-32.html


Wiem, że jeszcze nie odpowiedziałam na Wasze poprzednie komentarze, za które dziękuję z całego serca, ale wierzcie mi, że to nastąpi ... niebawem :-)

4 komentarze:

Każdy komentarz czytam z uwagą i wielką radością.
Ślicznie dziękuję za dobre słowo i życzę dobrego dnia, a może nocy :-)

Every comment I read with care and great joy.
Lovely thank you for kind words and I wish you a good day, and maybe the night :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

POMORSKIE CRAFTUJE