INFO

Dawno planowałam przeprowadzkę, bo mi się nie podoba mój adres blogowy. Trudno go zapamiętać a jeszcze trudniej komuś podać. Teraz będzie łatwiej:

Chciałam importować tego bloga, żeby mieć tam Wasze komentarze i wszystko, ale one się pokazują owszem, jednak bez Waszych buziek i awatarków, więc zrezygnowałam. Po prostu zacznę od nowa.
Jednak zdecydowałam, że skopiuję wpisy, żeby w nowym miejscu mieć wszystko uporządkowane. Komentarze rzeczywiście nie mają avatarów niestety.

Mam wielką nadzieję, że podążycie tam za mną:-)

Będę tu publikować jeszcze przez jakkiś czas skróty postów z nowego miejsca, żeby każdy z Was, moich obserwatorów, czytelników, klientów i zaglądaczy mógł mnie znaleźć :-)

poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Nietypowy ślubny komplet :-)



Całkiem niedawno, pewna młoda dama udająca się na wesele przyjaciół w koralowej sukni, z partnerem ubranym w chabrowy garnitur zażyczyła sobie kompletu: torebki na litrowego whiskacza do niesienia dla niego i karteczki w torebeczce do niesienia dla niej.
Kto robi kartki ten wie, że znaleźć dokładnie takie zestawienie kolorów graniczy z cudem, jednak mnie ten cud się przydarzył :-)
Dorwałam serwetki dokładnie w takich kolorach i na dodatek z roślinnym wzorem i tak powstał ten zestaw :-)


Wewnątrz torebki znajdują się wkładki wycięte ze styropianu i kartonu na dnie i na wysokości szyjki. Ta na dnie jest po to, żeby butla nie wypchnęła i nie wygięła dna i w końcu nie wyleciała spodem. Jest zrobiona z trzech warstw: karton, styropian i karton. Od spodu jest pełna, od wierzchu widać w niej otwór, który utrzyma butelkę w centralnym punkcie. Wkładka u góry jest wykonana podobnie, z tym, ze ma otwór na wylot, bo znajduje się na wysokości szyjki i daje tyle, że butelka nie ma możliwości położyć się na którejkolwiek ze ścianek torebki. Jest widoczna od góry, więc poczyniłam na niej dekupaż serwetkowy :-)


Karteczka jest dodatkowo zapakowana w etui, na którym widnieją inicjały Pary Młodej.





Tu, do zdjęcia wnętrze kartki jest puste, białe, ale docelowo zostało oczywiście wypełnione tekstem :-)
Na załamaniu od zewnątrz umieściłam serducho, a po jego lewej stronie przykleiłam specjalnie zrobioną kopertę na forsę :-)


W praktyce opakowanie zdało swój egzamin, nie było z nim najmniejszych problemów. Co najważniejsze idealnie pasowało do strojów i spowodowało, że na pewno nie zostali niezauważeni :-)
A ja ... uwielbiam takie wyzwania, kiedy robię coś konkretnie pod kogoś :-)

Miłego dzionka życzę czytaczom :-)

PS. Iwonko D. - nie zapomniałam o Tobie, nadal są szanse, że otrzymasz ten wykrój :-D

18 komentarzy:

  1. Jestem pod wrażeniem! Cudności! :-)
    P.S. Ach dziękuję! Ja wcale się nie spodziewałam, że Ty mi ten wykrój chcesz udostępnić, ale oczywiście będę się bardzo cieszyła! :-) Jeśli nie zapomnisz o tym to masz jeszcze dużo czasu - u nas właśnie gorąca wiosna i jeszcze bardziej gorące lato idą, kapcie będę potrzebowała dopiero w następnym roku ;-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tiaaaa :-) Kiedyś Iwonko, kiedyś, spokojnie lato Twoje minie nim się z tym uporam :-)

      Usuń
  2. Wow, ale zadanie! Poradziłaś sobie świetnie, tworząc coś niepowtarzalnego i do tego pięknego. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja Droga niestety mnie też dopadł chroniczny brak czasu!!!ale zaglądam i podziwiam zawsze Twoje dzieła!Jesteś zdolna babeczka ! Twoja torebeczka z poprzedniego posta też bardzo mi się podoba,też przymierzam się do uszycia torebki ale jakoś ciągle są ważniejsze rzeczy do uszycia! ja chciałabym żeby moja pierwsza torebka wyglądała tak jak Twoja, a wierz mi ,nie wyglądała ;(!
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny, oryginalny komplet :) dopasowanie kolorów do kolorów garderoby?? no, no nie lada wyzwanie... wyszło super :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny komplecik, jak zdał egzamin to więcej nic nie trzeba. Tylko radości z dobrze wykonanej pracy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny komplet !

    Zapraszam do mojego candy :
    http://beatka2041.blogspot.com/2013/09/24-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Nietuzinkowy komplet! Piękne kolory i wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny komplecik:) Bardzo podoba mi się wykonanie:) Miło mi poznać koleżankę z kursu:) Widzę, że Twoje doświadczenie w kwestii szycia jest zdecydowanie większe - piękne torebki szyjesz:) Ja na razie nie podjęłam się szycia nowych rzeczy poza kursem - jeśli nie wspomnę o kilku poszewkach na poduszki i skracaniu spodni, bo z tym akurat sobie poradziłam i bardzo się cieszę, że uczestniczyłam w kursie, który tak wiele mnie nauczył:) Zaczynałam przygodę z maszyną właśnie na tym kursie:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za wspólnie spędzony czas w Sopocie i wszystkie cenne rady. Mam nadzieję,że znowu się zobaczymy. Niezmiernie miło było Cię poznać. Piękny komplecik, a ta torba bajeczna.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz czytam z uwagą i wielką radością.
Ślicznie dziękuję za dobre słowo i życzę dobrego dnia, a może nocy :-)

Every comment I read with care and great joy.
Lovely thank you for kind words and I wish you a good day, and maybe the night :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

POMORSKIE CRAFTUJE